Pitong dinone Cak Black

Sopo seng gak kenal Cak Black, wong seng rumongso paling guanteng celeng nang Kampung Ril Jeplak Omah Gus Timbul.

Wonge seng lak adus mur sasi suro tok neng ngangeni pengen gebuki.

Ceritane pertama iki Cak Black lungo perikso nang adik e seng dadi dokter. 

Opo'o sampeyan Cak?
Jare doktere.

Cak Black terus cerito,
Iki lho djk, wis sak wulan iki aku malih ngentutan.
Sak jam isok ping sepuluh aku ngentut. 
Cumak untunge, entutku iku gak mambu ambek gak onok suorone, dhadhi gak onok sing ngerti. 
Lha iki pas aku longgo ndhik ngarepe sampeyan ae wis ping telu aku ngentut. 
Tapi sampeyan gak ngerti tho, mergo iku mau, entutku gak muni ambek gak mambu. 
Cumak aku malih gak enak dhewe, mosok arek ganteng ngentutan.
Oh, ngono tah.. Lek ngono tebusen resep iki. Seminggu maneh mbaliko rene maneh.
jare doktere.

Cak Black terus budal nang Apotek nebus obat iku.

Telung dino mari prikso, Cak Blak janjian karo Cak Ambon.

Cak  Black ambek Cak Ambon mlaku budhal mancing, ben malku bek Cak Black, Cak Ambon gregeten soale Cak Black bolak-balik ngentut neng hak rumongso salah.

Moro-moro Cak Ambon ndhelok onok lobang guedhe.

Eh ayok dites jerune sak piro se lobang iki.
jare Cak Ambon.

Cak Black njupuk watu kali terus diuncalno ndhik lobang mau.

Sui gak onok suorone blas... 

Whuik jerune...
jare Cak Black

Watune kurang gedhe be'e, cobak kelopo..
jare Cak Ambon.

Cak Black njupuk kelopo terus diuncalno maneh ndhik lobang.

Sepiii gak onok suorone....

Sik golek sing luwih gedhe maneh.
jare Cak Ambon.

Black ketok ane awakmu kudu prikso nang dokter,
Jarene Cak Ambon.

Iyo, sesok aku janjian karo adikku seng wis dadi dokter kui. Koen kok eroh Mbon... koen belajar merdukun nang ndi?
Cekale Cak Black metu.

Dukun matamu yooooo,
Jarene Cak Ambon.

Cak Ambon seng gedek mergo wis di entuti jek di lokno ninggalno Cak Black nang ngarepe Lubang iku.


Cak Black eroh kelakuane Cak Ambon seng gak due unggah-ungguh nang wong seng luweh tuo mur ngelus dodo.

Pas wis seminggu Cak Black mbalik maneh nang doktere.

Wis enakan tah?
takok doktere.

Aku gak ngerti obat opo sing dokter kekno wingi, cumak entutku saiki kok ambune malih bosok gak karuan. Sampek kudhu nggeblak aku. Tapi untunge entutku sik tetep gak muni.
jare Cak Black

Berarti saiki irung sampeyan wis gak buntu maneh. Saiki tebusen resep iki yo...
jare doktere.

Obat opo maneh iku pak dik?
takok yuk Jah.

Obat kopok.. 
jare doktere.
☆☆☆☆☆

No comments:

Post a Comment

Obrolan yang baik bukan hanya sebuah obrolan yang mengkritik saja, tetapi juga memberi saran dan dimana saran dan kritik tersebut terulas kekurangan dan kelebihan dari saran dan kritik.

BERIKAN OPINI SAHABAT BITTER TENTANG TULISAN TERSEBUT